ישראלדנס | IsraelDance
הדפס כל המאמרים

דיויד בינטלי והעונה ה - 26' לונדון מחכה

המנהל של הלהקה המלכותית ברמינגהאם דיויד בינטלי (David Julian Bintley) הכריז על תוכנית ההופעות של הלהקה לעונתה ה 26.

 

הבלט המלכותי ברמינגהאם (  Royal Ballet - Birmingham) הודיע על תוכנית ההופעות החדשה שלו. מדובר בעונה ה-26 של הלהקה (Birmingham).
למי שנוסע לאנגליה היפודרום (Hippodrome) - אולם הבית יארח את מופעי הלהקה. בתוכנית אגם הברבורים, יצירת המופת של קרנקו (John Cranko) ׳אילוף הסוררת - The Taming of the Shrew  - תוצג בקיץ (16-18, יוני 2016), בקרב קהל האוהבים את האיכות הגבוהה של אמנות הריקוד תהיה התרגשות והפתעה. הלהקה מחדשת את יצירתו של חוזה לימון הכוריאוגרף האגדי, יליד מכסיקו: ״מוריס פאבן״ 
(José Limón’s The Moor’s Pavane). זו תהיה הזדמנות יוצאת דופן, להיזכר במה זה מבנה כוריאוגראפי, עיצוב דמויות, מוזיקאליות וביטוי רגשי.
בנוסף תשחזר הלהקה את ״הסונטות״ מאת ג׳סיקה לנג. (The Sonnets Jessica Lang)
יצירה של הכוריאוגרף האגדי פרדריק אשטון (Frederick Ashton) משנת 1976, חודש בכפר (A Month in the Country), תעלה גם היא
בתוכנית הלהקה. במסגרת מחולות השמטה המיושנים תוצג עבודה כללית בשם קים של  Alexander Whitley (8-10 באוקטובר 2015, אני בטוח לא אבוא לצפות בה). באותו ערב תעלה גם עבודה של בלנשין ׳נושא ווריציה״ (תוכנית מוזרה).
״רומאו ויוליה״ של מקמילן (Kenneth MacMillan), יעלו לבמה בין ה 24-27 בפברואר 2016.
המנהל האמנותי של הלהקה דיויד בינטלי (David Julian Bintley) שעומד גם בראש הלהקה הלאומית החדשה של טוקיו ביפן (the New National Theatre Tokyo ballet company
כוריאוגרף די מעניין וגם הוא יוצג  בתוכנית עם עבודה משלו. שקספיר על רקע דיוק אלינטון (Duke Ellington), גם זה קורה בתקופה בה מגישים ביסקויטים עם פצפוצי מלח ים (22-25 ביולי 2016, גם לזה בטח לא אלך).
 
 
 

 

 

 Yaron Margolin  

 


לכתבה זו מצורפים קבצים: